• Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google      Sign In    
  • Create Account
  LongeCity
              Advocacy & Research for Unlimited Lifespans


Adverts help to support the work of this non-profit organisation. To go ad-free join as a Member.


Photo
- - - - -

Prismira vex, now and forever - Voorstellen

transhumanism singularity immortality

  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Prismira Vex

  • Guest
  • 41 posts
  • 13
  • Location:Somewhere

Posted 14 October 2013 - 12:10 PM


Nou, om me voor te stellen, ik ben Prismira Vex, 21 jaar.

Mijn interesses zijn neurowetenschappen, filosofie (vooral rationeel egoïsme, transhumanisme en nihilisme; Mijn favoriete filosofen zijn Nietzsche, Ayn Rand en J.L Mackie), literatuur (Favorieten zijn H.P Lovecraft, Machiavelli, Dostojevsky en Hesse), Beeldende kunst (favorieten zijn H.R Giger en Salvador Dali), High fashion (favoriete ontwerper is Alexander Mcqueen.) Ik heb verder ook veel interesse in quantummechanica en sterrenkunde, twee onderwerpen die me sinds jonge leeftijd fascineren, maar waar ik niet voor kies qua studie omdat ik het niet praktisch kan toepassen in wat ik wil bereiken. Want dat weet ik heel duidelijk.

Ik heb vorig jaar m'n propedeuse psychologie gehaald, Ik deed dit met een omweg, omdat ik in 5 VWO van school ben gegaan, en dus geen enkel diploma had.

Dit had te maken met meerdere dingen (waaronder gedragsproblemen en het feit dat ik leed aan anorexia nervosa.) - daarna ben ik een tijdje gaan kraken, tot mijn 20ste; Toen kon ik een colloquium doctum doen. Omdat het geld me ontbreek om van huis te gaan (behalve weer naar een kraakpand) ging ik terug bij mijn vader wonen en schreef ik me maar in op psychologie, dan kon ik een propedeuse halen en op die manier instromen, ook omdat er geen loting nodig was, wist ik zeker dat als ik de toets zou halen ik toegelaten zou worden.

Dat was ook vrij zeker, ik ben altijd een excellente leerling geweest (In principe de enige reden dat school me niet veel sneller eraf had getrapt, was omdat de meeste leraren door m'n consequente gemiddelde van 9,3 veel door de vingers zagen) - ik ook alle toelatingsexamens (Wiskunde A, Nederlands, en 2 intelligentietests, DAT met figurenreeksen en analogieën) met de maximale mogelijke score gehaald (10, 10 en een stanine score van 9 vergeleken met de normgroep WO.)

Wat ik wil in de toekomst staat vast vanaf m'n 11'de levensjaar; Ik wil zowel ondernemer en onderzoeker worden binnen de cognitieve neurowetenschappen, en dan bedoel ik zeer specifiek dat ik een bedrijf wil beginnen wat research & development doet naar transhumanistische applicaties van neurointerfacing. Mijn uitgebreidere engelse voorsteltopic staat hier:

http://www.longecity...ow-and-forever/





Also tagged with one or more of these keywords: transhumanism, singularity, immortality

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users