• Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google      Sign In    
  • Create Account
  LongeCity
              Advocacy & Research for Unlimited Lifespans


Adverts help to support the work of this non-profit organisation. To go ad-free join as a Member.


Photo
- - - - -

nootropics verboden

nootropic

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 abcmanomandriepunt1

  • Guest
  • 133 posts
  • 17
  • Location:Belgium
  • NO

Posted 08 February 2014 - 10:33 AM


Hoi! Ik zou graag wat willen experimenteren met nootropics, en dan met name met piracetam en aniracetam. Alleen nu heb ik begrepen dat er een verbod op komt en bij stopacne of andere sites kan ik het niet meer verkrijgen.
Nu ga ik het dus uit het buitenland importeren, kent iemand daar nog goede sites voor?

#2 formergenius

  • Guest
  • 708 posts
  • 100
  • Location:Netherlands

Posted 08 February 2014 - 02:39 PM

De douane laat vrijwel alles door.. Ik heb nog nooit problemen gehad met nootropics bestellen uit het buitenland. Bestel gewoon bij de bekende sites; iHerb.com, newstarnootropics.com, etc. etc.
M.b.t. dat verbod; heb je toevallig een link naar een artikel daarover? Laatste keer dat ik keek (+/- vorig jaar), was er geen verbod op. Ik kan helaas momenteel de relevante artikels niet vinden.

#3 abcmanomandriepunt1

  • Topic Starter
  • Guest
  • 133 posts
  • 17
  • Location:Belgium
  • NO

Posted 08 February 2014 - 03:09 PM

ik hoorde het van een vriend die er zelf een handeltje in wilde beginnen. Hij zei dat het ook de reden was dat ze bij stopacne nu uitverkoop houden en dat andere sites er ook mee stoppen. Maarja ik ga denk ik wat bulk lion's mane kopen. hows the cerebrolysin? ;)

sponsored ad

  • Advert




Also tagged with one or more of these keywords: nootropic

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users