• Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google      Sign In    
  • Create Account
  LongeCity
              Advocacy & Research for Unlimited Lifespans


Adverts help to support the work of this non-profit organisation. To go ad-free join as a Member.


Photo
- - - - -

A hebrew name for our group


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1 liorrh

  • Guest, F@H
  • 388 posts
  • -1

Posted 30 January 2006 - 01:17 PM


áåàå ðøàä:

äàâåãä ìäàøëú çééí àéëåúéú áéùøàì?
îúåùìç éùøàì?
äîåñã ìàéëåú åàåøê çééí?
òîåúä éùøàìéú ìäàøëú çééí, àìîåúéåú åèøðñäåîðéæí?

èåá àðé îúôæø

á÷éöåø, èåá ùí èåá îùîï èåá, àôéìå ùîï ãâéí èåá. àæ éàììä.

#2 Infernity

  • Guest
  • 3,322 posts
  • 11
  • Location:Israel (originally from Amsterdam, Holland)

Posted 30 January 2006 - 01:46 PM

äàâåãä ìäàøëú çééí àéëåúéú áéùøàì- àøåê îéãé
îúåùìç éùøàì- ìà øáéí éäéå àìå ùéáðå, ñáéø ìäðéç ùãåå÷à àðùéí ãúééí é÷áìå öì ùì îåùâ éåúø î÷äì äéòã ääúçìúé... àçøé äëì, îúåùìç äéà ãîåú úð"ëéú ùäàøéëä çééí ìôé îä ùæëåø ìé
äîåñã ìàéëåú åàåøê çééí - àå÷éé, ðúçéì îæä ùàñåø ùäîéìä "îåñã" öéäéä áæä! äàñåöéàöéä äøàùåðä ùáàä òí äîéìä "îåñã" ìøáéí, æä îùäå ìèéôåì îùäå òí çåìé, îùäå ùì äôéëú äçåìé ìîùäå áòì éçñ ùååä, äùúååú äçåìé ìðåøîì... á÷éöåø áìé äòøê îåñã.
òîåúä éùøàìéú ìäàøëú çééí- æä àçìä çåõ îæä ùìà îåæëø ôä äçì÷ ùì äàéëåú... ùäåà çùåá
àìîåúéåú åèøðñäåîðéæí - ...æä àåìé ëãé ìîùåê àðùéí ùâí ëëä ðîùëéí ìðåùà, àðùéí ìà éáéðå îä àúä øåöä îäçééí ùìäí


ççççç èåá, àðé àçùåá òì îùäå.. äîîîî


-Infernity
òãé áøîï


#3 dannybelkin

  • Guest
  • 30 posts
  • 0

Posted 30 January 2006 - 02:22 PM

Things almost never sound as good in hebrew as they do in English [lol]
In English the obvious suggestion would be "The Israeli Transhumanist Association?"

So:


äàâåãä äéùøàìéú ìèøðñäåîðéæí?
àå éåúø àøåê:
äàâåãä äéùøàìéú ìèøðñäåîðéæí åäàøëú çééí?



Danny


sponsored ad

  • Advert

#4 ilia

  • Guest, Moderator
  • 614 posts
  • 255
  • Location:Israel

Posted 30 January 2006 - 04:12 PM

îñëéí òí ãðé áîàä àçåæ "äàâåãä äéùøàìéú ìèøðñäåîðéæí åäàøëú çééí" ðùîò îòåìä: ééçåãé, áøåø åìà ôåôåìéñèé îéãé.

#5 liorrh

  • Topic Starter
  • Guest, F@H
  • 388 posts
  • -1

Posted 30 January 2006 - 06:45 PM

îä øò áôåôåìéæí?

#6 ilia

  • Guest, Moderator
  • 614 posts
  • 255
  • Location:Israel

Posted 31 January 2006 - 10:12 AM

àåìé "äàâåãä äéùøàìéú ìäàøëú åäòöîú çééí, àìîåúéåú åèøðñäåîðéæí

÷öú àøåê àáì îçáø áéï ùðé äòåìîåú åîâãéø àú äîåùâéí

äçì÷ äøàùåï ÷öú ôåôåìéñèé åäùðé îáèà àú äçæåï åéçåãéåú äàñëåìä

åáàðâìéú:
"The Israeli Association for life extension and enhancement, immortalism and transhumanism"

Edited by ilia, 31 January 2006 - 10:29 AM.


#7 Blablaman

  • Guest
  • 39 posts
  • 0
  • Location:Israel

Posted 01 February 2006 - 02:55 PM

I think we should try and figure out a short, catchy name.

For example, we can take our main goal, which can be summarized as : "improve humans" and try to say it clearly and succintly in Hebrew.

I also wonder if we can simply call ourselves "aguda" just like that. Arent there some criterions, like with "amutot" for example?

#8 Blablaman

  • Guest
  • 39 posts
  • 0
  • Location:Israel

Posted 01 February 2006 - 02:57 PM

I think we should try and figure out a short, catchy name.

For example, we can take our main goal, which can be summarized as : "improve humans" and try to say it clearly and succintly in Hebrew.

I also wonder if we can simply call ourselves "aguda" just like that. Arent there some criterions, like with "amutot" for example?

#9 davidishalom1

  • Guest
  • 40 posts
  • 0

Posted 05 February 2006 - 09:04 AM

חברים יקרים אני שולח לכם חומר שכתבתי ערכתי או תרגמתי שיכול להשתלב במבוא לאתר הישראלי, לפי שיקול דעתכם. כל הכבוד על ארגון הכנס הראשון בישראל, יישר כוח לאיליה, הרבה כבוד לעדי ולכל השאר. אוהב אתכם כי אתם מייצגים את העתיד ואת האושר ההעלאה והחופש מסבל לאנושות וכמובן אלמותיות.
אנא קראו את החומר המצורף.
ביחס לשם, ההצעה שעולה בדעתי, לאחר ששקלתי בנושא
האגודה הישראלית לאלמותיות ואנושיות מתוגברת[SIZE=7][SIZE=14][B]

Attached Files



#10 davidishalom1

  • Guest
  • 40 posts
  • 0

Posted 05 February 2006 - 09:25 AM

אל חברי הטרנסהומניסטים והאימורטליסטים הישראלים. בהצלחה עם הקמת הסניף הישראלי. איליה כל הכבוד על ארגון הכנס הראשון. לצערי אני נמצא כרגע בהודו ולא יכולתי להשתתף. כמובן גם לאינפרניטי – עדי – כל הכבוד ולכל שאר החברים, אוהב אתכם כי אתם מיצגים את העתיד ואת החופש מסבל לאנושות. הרבה הצלחה, בקרוב שוב בישראל.
אני שולח לכם חומר שערכתי - כולל חומר שעדי כבר תרגמה שעליו בצעתי עריכה לשונית - כתבתי או תרגמתי שאותו לפי שיקול דעתכם ניתן לשלב באתר הישראלי.
לגבי השם שאני מציע :
"האגודה הישראלית לאלמותיות ואנושיות מתוגברת"
הסיסמה שלנו: "להשאר צעיר לנצח" עם השיר הנפלא של ריטה בשם זה שיפתח את כינוסינו וכו.
אנא שלחו גם תגובות האי מייל שלי הוא:
davidishalom1@fastmail.fm
ניסיתי לשלוח החומר בקובץ מצורף אך יצא ג'יבריש לגמרי אז אני שולח כאן בתקווה שיעבור
מבט אל עבר העתיד.
מה יקרה כאשר הטכנולוגיה תשאיר מאחור את האינטליגנציה האנושית ? ריי קורצוויל החוקר, הממציא והסופר הידוע בתחומי טכנולוגיות העתיד טוען שאת התשובה לכך נוכל לקבל בעתיד הלא רחוק והוא באופן אישי מצפה שהתשובה תשנה את חייו. ריי קורצווייל עומד בראש אימפריית טכנולוגיות המחשוב, רובוטיקה ועתידנות., "קורצוויל טכנולוג'יז ונחשב כיום בארצות הברית כדמות בקנה המידה של תומאס אלווה אדיסון הממציא הידוע של תחילת המאה העשרים, והוא בין הממציאים הפוריים ביותר החיים כיום. הוא גם חתן "היכל התהילה" תואר היוקרה החשוב בארה"ב לממציאים בתחום הטכנולוגי. הגאון חסר המנוח כפי שכונה על ידי התקשורת, הוא גם המקים של האתר המוביל בעולם בתחום טכנולוגיות העתיד http://www.kurzweila...ex.html?flash=1
לאחרונה יצא ספרו המוביל ברשימת רבי המכר לספרות עיון בארה"ב "הסינגולריות קרבה ,כאשר בני אדם יתעלו מעבר למגבלות הביולוגיה" “The Singularity Is Near – when humans transcend biology” http://www.singularity.com/
את הקריירה שלו החל כבר בבית הספר התיכון ב1964 כאשר המציא מחשב שהלחין מוזיקה בסיגנונות של שופיין, מוצארט, ומלחינים ידועים אחרים. בשנות השבעים המוקדמות הוא המציא את הסורק השטוח שלו ואת תוכנת זיהוי דמויות הראשונה בעולם ובכך סלל את הדרך לצילום הדיגיטאלי והשרטוט הגראפי הממוחשב. הוא שילב שני טכנולוגיות אלו עם " סינתיסיזר טקסט לדיבור " ויצר בכך את "מכונת הקריאה קורצווייל". לזמר סטיווי וונדר למשל הוא פיתח סינתיסיזר מוזיקלי אשר כבר אז הוליך שולל מוזיקאים מקצועים בחושבם שהם מאזינים למוזיקה חיה. ב1987 החברה שלו "קורצווייל אפלייד אינטליג'נס" הייתה הראשונה בעולם לשווק תוכנת זיהוי דיבור עשירת אוצר מילים. על פי כל קנה מידה ריי קורצווייל הוא בעל קריירה מדהימה, אולם הפרוייקט הנוכחי שלו מגמד את כל השאר. עתה הוא פועל לקדם את הסינגולריות הטכנולוגית, תהליך טכנולוגי שאת תחילתו נחזה החל מאמצע העשור הבא – 1915 – שיאפשר לכל מי שירצה ולא רק העשירים והאליטות, לחיות ללא הגבלה של גיל או זקנה, חולי או ניוון, כל מי שירצה יוכל להישאר צעיר ועוד הרבה מעבר לכך לנצח...
כל זה יקרה באמצעות שלוש המהפכות העומדות להתרחש תוך מעט אסורים, והחל משנת 2015 . בתוך מעט עשורים הוא מתנבא – ואגב קורצוויל הוא שיאן העולם בניבוי טכנולוגי, בין היתר ניבא בשנת 1987 "שתוך עשור, מחשב ינצח את אלוף העולם בשח, נבואה שהתקיימה בדיוק מדהים, כאשר הסופר-מחשב "בלו ..." של אי בי אם הביס את הגרנד מסטר ואלוף העולם גארי קאספרוב בטורניר המחשב אדם המסוקר בהיסטוריה. קורצוויל בנה מודלים ממוחשבים מתקדמים המבוססים על תיאוריית הכאוס ותורת הקומפלקסיטי המיישמת סימולציות מחשב מתקדמות ובעלות רזולוציה גבוהה לתחזיות הטכנו-עתידניות שלו. הוא גם חזה בדיוק מדהים את סיום הפרוייקט הגנום האנושי – Human-Genome Project תוך סיום ריצוף הגנום האנושי בשנת 2003. קורצוויל נחשב מנהיג בתעשיית המידע,המחשוב והבינה המלאכותית בארה"ב הגורו הטכנולוגי של הדמויות הטכנולוגיות המובילות כיום בעולם, כמו ביל גייטס ממיקרוסופט, ראג' רדי המייסד של "מכון הרובוטיקה" באוניברסיטת קרנג'י מלון היוקרתית בארה"ב. או דין קאמן פיזיקאי ומפתח המכשור הרפואי הממוחשב בין החשובים בעולם כיום. וטכנולוגים מובילים אחרים. ביל גייטס אומר עליו, בהמלצה לספרו של קורצוויל, "הסינגולריות קרבה" “The Singularity Is Near when humans transcend biology http://www.singularity.com/ ” המוביל בראש רשימת רבי המכר לספרות עיון בארה"ב: "ריי קורצוויל הוא האדם החשוב ביותר כיום, בניבוי טכנולוגיות העתיד של הבינה המלאכותית והמחשוב בעתיד, ספרו המאתגר "הסניולריטי קרוב" חוזה מציאות עתידית שבו טכנולוגיות המידע מגיעות לבשלות המאפשרת לאנושות להתעלות מעבר למגבלות האנושיות, ובכך לשנות מהותית את חיינו באופן בל יאומן." - ראה דיאלוג בין קורצוויל לגייטס להלן.
ראג' רדי Raj Reddy כותב בהמלצה ל"הסינגולריות קרבה" כותב: רי קורצווייל, מקצוען מוביל בתחום הרובוטיקה והבינה המלאכותית, שוב כתב ספר חובה לכל מי שמעוניין בעתיד המדע והמידע, האימפאקט של הטכולוגיות על החברה, ולמען האמת העתיד של העתיד של המין האנושי. ספרו מאתגר המחשבה, חוזה עתיד קרוב שבו אנו מתעלים מעבר למוגבלותינו הביולוגיות, בעלותו טעונים משכנעים ביותר שציוויליזציה אנושית, בעלת יכולות על-אנושיות, קרובה הרבה יותר מאשר רוב בני האדם מתארים לעצמם.
בני אדם, או נכון יותר לומר בני אדם מתוגברים, יהיו מיליוני פעמים יותר אינטליגנטיים מאשר הם כיום, בעלי יכולת לקרוא מוחות, ללבוש צורות שונות ולעצב את סביבתם הפיזית בכוח המחשבה בלבד. כל זה יקרה באותו אירוע הידוע בשם "The Technological Singularity". את המונח תבע לפני למעלה מעשור המתמטיקאי, מדען המחשבים והסופר וורנור ווינג'. המונח מתייחס לאותה נקודת זמן בעתיד שבה עקומת התאוצה הטכנולוגית המונעת על ידי אינטליגנציה מלאכותית,ננו-טכנולוגיה ויתר "המדעים המתלכדים" תרקיע לעקומה ניצבת לציר הזמן, שמשמעותה, שינוי פתאומי של העולם בתוך שעות ספורות ואולי אף דקות או אף שניות. השינוי שיתחולל הוא מעבר לתפיסה האנושית הקיימת, אך קורצווייל אינו נרתע מלהתנבא ביחס אליו. לטענת החוקרים כמו, וורנור וו'ינג', ריי קורצווייל ואחרים, משעה שאינטליגנציה מלאכותית תשיג ותעבור את יכולתו השכלית של האדם תתחולל תמורה טכנולוגית הקרויה "הבריחה – runaway – כאשר מחשבים יותר ויותר אינטליגנטיים ייצרו ללא התערבות אדם "דורות נוספים של מחשבים יותר ויותר מתוחכמים בתהליך מואץ שישנה את העולם מבלי הכר תוך זמן קצר ביותר. כאשר תוכנות המחשב עצמן יהפכו למתכנתי המחשבים, יוצר תהליך מואץ של שיפור עצמי המאיץ את עצמו במהירות האור, והעולם ישתנה כמעט בהרף עיין. המונח סינגיולריטי התקבל בקרב מדעני המחשבים, מדענים ופילוסופים החוקרים את קווי המתאר הרחבים של האבולוציה הטכנולוגית. מונח הסינגיולריטי הפך לאבן בוחן שמסביבו מתקיימים דיונים ביחס לטכנולוגיות העתיד, השפעותיהם על חיי האדם, שיפור גנטי – genetic enhancement – והתפתחויות בתודעה בעתיד. אישים כמו מרווין מינסקי והנס מורבק, חלוצי הבינה המלאכותית וק. אריק דרכסלר אבי הננוטכנולוגיה תרמו בכתביהם לנושא. ריי קורצווייל הוא דמות מובילה בתחזיות המבוססות על מדע קשה בנושא. בהרצאות, דיונים, מאמרים, בקבוצות דיון באתרו www.kurzweilAI.net ובספריו שהאחרון שבהם יצא לאור בספטמבר 2005 בשם הסיניולריטי קרוב, כאשר בני אדם יתעלו מעבר לביולוגיה – The Singularity is Near: When Humans Transcend Biology” . דוגלס לנט, מומחה מוביל באינטליגנציה מלאכותית אומר עליו "ריי הוא אחד הבודדים שיכול לתפוס את התמונה הרחבה לגבי משמעות הסינגולריטי למין האנושי ולעולם". 'קורצוויל מעלה חזון של הטכנולוגיה המתרחשת כשינוי טרנספורמטיבי שיחמוק מהמגבלות של הפוליטיקה, התרבות המקובלת כיום וחוסר האמון שרבים עדיין רוחשים לשינוי כל כך מרחיק לכת. חזונו של קורצוויל ניתמך גם על ידי מרווין מינסקי חוקר מוביל במכון הטכנולוגי של מסצוסטס MIT. המשותף לכל פיתוחיו הטכנולוגיים של קורצוויל הוא "זיהוי דפוסים" היכולת של המחשוב להבחין בין רעש לבין סימן משמעותי. הנבואות שהוא עורך הם זיהוי דפוסים המיושם ביחס לעתיד. לדפוס העתיד שהוא מאבחן הוא קורא "חוק התמורות המואצות". כדי להבהיר את החוק, הוא עושה שימוש בחוק מור, הנבואה הידועה של מייסד אינטל, גורדון מור, שאיבחן כבר ב1965 שהכוח של שבבי המחשב יוכפל בקירוב כל שנתיים. ב1972 היו 2500 טרנזיסטורים בשבב של אינטל, ב1974 4500 ובשנת 2005 למעלה מ 600 מיליון. אך קורצווייל מוכיח, שכוח התאוצה הרב-אקספוננציאלי המוביל "התפוצצות" טכנולוגיות העתיד, הוא בעל השלכות מרחיקות לכת הרבה מעבר למזעור הטרנזיסטורים בתעשיית המחשבים. קורצוויל מראה שההתפתחות הטכנולוגיה האנושית, ביליוני השנים של אבולוציה בכדור הארץ, כלל ההיסטוריה של הקוסמוס, כולם מתפתחים על פי "חוק התמורות המואצות". צוות מחקר בראשותו בתחומי הכלכלה, הטכנולוגיות, והמידע הפלאונתולוגי, הגיע לניסוח נוסחה שבאה לידי ביטוי בגרף המתחיל את מהלכו בציר הזמן כמעט במאוזן, אך בהדרגה מתחיל לנסוק עד שהוא מגיע לנסיקה מוחלטת הבאה לידי ביטוי בעקומת תאוצה הניצבת לציר הזמן והשואפת לאינסוף. משמעות הדבר שהקוסמוס כולו יתעורר לחיים, כאשר כל חלקיק של מסה בקוסמוס יהפוך למחשב ננו-טכנולוגי מתקדם, לרשות האנושות יעמוד כושר יצירה החותר לאינסוף באמצעות בינה מלאכותית artificial intelligence- - החותרת לאינסוף, האנושות תהפוך לאינטליגנציות מקושרות בפס רחב מאוד, ותחל לברוא את הקוסמוס מחדש. ברגעים כאלה הממציא ומדען המחשבים המוביל, נשמע כמו נביא של אחרית הימים, שמשאיר הרבה מאחור את נבואות השיבה מחדש של ישו בנצרות ביאת המשיח ביהדות והתגשמות הבודהיזם.
העתיד, בעוד עשר, עשרים שלושים שנה, עומד להיות מדהים. אני יוצא מהנחה שמרבית הקוראים העבריים בשנת 2005 עדיין אינם מודעים לתחזיות הנוגעות להתפתחות הטכנולוגיות של העתיד וכיצד הם עתידות לשנות את חייהם של מרבית הקוראים, לפחות אלה הצעירים יותר. העתיד שלכם הוא בכלל לא מה שאתם חושבים. כל ניסיון לכתוב על העומד להתרחש, בהכרח יש בו בבחינת ניפוץ דפוסי מחשבה, ממים – memes = cultural ideas that spread and become the norm - נורמות ואופני חשיבה. כתיבה על העתיד הטכנולוגי אינה יכולה להימנע מניפוץ פרות קדושות המקובלות על כולם – כגון הפרה הקדושה של המוות הבלתי נמנע - ועל כן בהכרח עלולה להיתקל בהתנגדויות מצד רבים מבין הקוראים. הדבר טבעי, המבנה הנפשי שלנו בנוי לקבל שינויים קוגניטיביים במינון נמוך, ואילו הפיצוץ שטומנת בחובה עתידנות טכנולוגית הוא ענק לאין שיעור והניסיון מוכיח שהוא כבר נתקל במתנגדים רבים וכבדי משקל, שחלקם – בארה"ב ובבריטניה - אף מציעים לאסור את פיתוח טכנולוגיות אלו. נשיא ארצות הברית, ג'ורג' בוש נידרש לנושאים אלה בעקבות תחזיותיו של קורצוויל והטרנסהומניסטים ואף הקים את וועדת הנשיא לחקר ההשלכות האתיות של טכנולוגיות העתיד בראשות ליאון קאס שבה כיהנו בין היתר גם ג'ורג' פוקויימה וג'רמי ריפקין. מבול המידע בנושא, מקיף נושאים רבים, ראשית טכנולוגיות העתיד עצמן – מחשוב מתקדם ובינה מלאכותית, הנדסה גנטית מולקולרית, רפואה ריג'נרטיבית של תאי הגזע, מציאות וירטואלית, אפלודינג, ואולי גולת הכותרת ננו-טכנולוגיה מולקולרית וננו-רובוטיקה.
מאות ארגונים קיימים, אוניברסיטאות, ודרפ"א סוכנות משרד ההגנה של ארה"ב - לשעבר בשם ארפ"א - שיצרה את התשתית לאינטרנט, משרד האנרגיה האמריקאי, משרד ההגנה, המכונים המעבדות והאוניברסיטאות המובילים בעולם מצטרפים כיום לחקר הטכנולוגיות של העתיד, חקר השימושים לטובת האנושות, המחקר, החברתי והפילוסופי של טכנולוגיות אלו, תוך שימת דגש על מניעת סיכונים קיומיים שיכולים להיווצר עקב הופעת טכנולוגיות אלה.
להלן רשימה של מקצת מקורות נוספים חשובים באינטרנט.
Word Transhumanist Association http://www.transhuma....php/WTA/index/
http://www.e-drexler.com
http://foresight.org
Extropy Institute Mission
http://www.en.cam.ac...sens/index.html
ובעברית http://www.gen.cam.a...ns/index-il.htm
http://imminst.org/
ובעברית
http://www.imminst.o...t=0
WTA = World Transhumanist Association דף רקע בסיסי מאת דוד איש שלום.
טרנסיומניזם היא חשיבה, התכוונות ולימוד של העתיד להתרחש במהלך המאה הנוכחית, כתוצאה מהטרנספורמציה שיחוללו בהכרח הטכנולוגיות המואצות של העתיד, טכנולוגיות כגון ביוטכנולוגיה מולקולרית, הנדסה גנטית על שני היבטיה הן רפואה גנטית סומטית - somatic gene therapy והן Germ-line genetic therapy , רפואת תאי גזע ריג'נרטיבית – regenerative medicine stem cell , האוטומציה והמחשוב המואצים שהם מנוע ההאצה של שאר הטכנולוגיות, התקשורת והקשוריות, אינטליגנציה מלאכותית, וגולת הכותרת ננוטכנולוגיה מולקולרית molecular nanotechnologyועוד טכנולוגיות מואצות של העתיד.

transhumanism aspirationהשאיפה הטרנסהומניסטית היא לשפר ולהעצים את הקיום האנושי באמצעות הפיתוח והתפוצה הרחבה של טכנולוגיות אלה כדי לבטל את תהליכי הזקנה המחלות, לאפשר אלמותיות, להגביר לאין שיעור את פוטנציאל המצוינות האנושית, האינטליגנציה השכלית והרגשית, האושר והיצירתיות.
רבים מבין הטרנסיומניסטים סוברים שהבשלות של תהליכי הטרנסיומניזם תגיע עם הופעת הננוטכנולוגיה המולקולרית ותתמצה באירוע הסינגולריות.
והנה רשימה של יעדים אשר יהפכו למעשיים עם הבשלת ננוטכנולוגיה מולקולרית לפי הצפי של ד"ר ק. אריק דרכסלר, מחלוצי ומייסד מדעי הננו טכנולוגיה המולקולרית. להערכתו דברים אלה יחלו להתגשם בערך החל משנות העשרים של מאה זאת :
• מוצרי צריכה כמעט בחינם לכל.
• מחשבים אישיים ביליוני פעמים מהירים יותר מאשר כיום.
• לשים קץ למעשה למחלות, להזדקנות ולמוות
• ביטול הזיהום האקולוגי, וניקוי אוטומטי של זיהומים שכבר נוצרו בכל מרחב כדור הארץ
• שימת כץ לרעב, לדלות ולמחסור על פני כדור הארץ
• חינוך משופר לעין שיעור לכל ילד על פני הכדור
• החזרה של מינים רבים שכבר נכחדו
• מסעות בחלל בטוחים וזולים
• ייצור עולמות חדשים במערכת השמש והתיישבות אנושית בהם.


לרשי&#

#11 davidishalom1

  • Guest
  • 40 posts
  • 0

Posted 05 February 2006 - 09:32 AM

חברים, החומר אינו נכנס בקובץ אחד אז אני שולח את ההמשך

לרשימה זאת ניתן גם להוסיף יעדים כגון:
• בריאות נפשית עליונה
• התרחבות עצומה של התודעה הרוחית
• המפץ הגדול של היצירתיות
• שליטה רוחית של האדם בחומר - אני חושב משמע אני "בורא".
לפי התפיסה הטרנסיומניסטית, המבוססת על המדע והטכנולוגיות, אנו נמצאים בשחרו של עידן חדש שבו שלמות פיזית, שכלית ורוחנית תהיה הנורמה לצד עושר, אושר וחופש שאי אפשר לדמיין. יתרונות אלו יהיו לא רק מנת חלקם לא רק של העשירים והחזקים אלא גם מנת חלקו של כל אדם עלי אדמות. אם המוני החלכאים והנדכאים, החלשים ואלה שעדיין חסרי כישורים, או המדוכאים פוליטית, יישארו מחוץ לתמונה, הסכנות הצפויות הן עצומות. איש אינו יכול להיעזב מאחור.

לפי חוקרים מובילים כד"ר ק. אריק דרכסלר, ד"ר ריי קורצוויל והנס מורבק ורבים אחרים, כאשר תוכנות מחשב יהפכו למתוחכמות מספיק כדי להפוך למתכתות מחשב, יווצר היזון חוזר של שיפור עצמי ריקורסיבי בכל תחומי הטכנולוגיות - feedback loop of recursive self-improvement - אשר יוביל באופן ישיר להיווצרות הסיניולריטי הטכנולוגי - technological singularity, . סינגיולריטי טכנולוגי משמעותו עקומה ניצבת בציר הזמן של תאוצה טכנולוגית, דבר אשר יוביל לשינוי בלתי יאומן של העולם תוך שעות ספורות בלבד ואולי אף פחות מכך. ננוטכנולוגיה תעשייתית תשים קץ לעוני ולכל מחסור חומרי. ננו-רובוטים ינקו את האוויר, הקרקע והים. מולקולר ננו-טכנולוגיה תקנה לנו יכולת הגנתית משופרת בפני כל סוגי הטרור הביולוגי, כגון וירוסים מהונדסים גנטית שיכולים להופיע שכנגדם האדם הנוכחי חסר הגנה לחלוטין.
ננו-טכנולוגיה מולקולרית יחד עם שאר הטכנולוגיות המתלכדות המואצות שצוינו כאן תביא בעתיד הנראה לעיין לשליטה מוחלטת של רוח האדם בחומר על כל המשתמע מכך. כל זאת בתנאי שנשרוד את סכנות הטכנולוגיות הללו. ובכל מקרה עלינו להיות מודעים למה שעומד להתחולל בהכרח, טמינת הראש באדמה בוודאי לא תועיל.

Mighty Mice Regrow Organs
By Kristen Philipkoski
Story location: http://www.wired.com...6,68962,00.html
02:00 AM Sep. 29, 2005 PT
במכון וויסטאר בפנסילבניה, התגלו עכברים עם יכולת מופלאה לחדש – regenerate – ואפילו לגדל מחדש איברים שנקטעו, לרבות לב, כבד, ואפילו תאי מוח. החוקרים המופתעים קטעו בשיטתיות אצבעות וגם השחיתו איברים שונים בעכברים אלה, אולם האיברים צמחו מחדש. התוצאות הדהימו את המדענים, כיוון שאם התחדשות כזאת אפשרית ביונקים, היא יכולה להתרחש גם בבני אדם. החוקרים הגיעו גם לתגלית בלתי רגילה נוספת. כאשר תאים מעכברים מתחדשים הוזרקו לעכברים נורמלים, העכברים הנורמלים הפכו גם הם לבעלי יכולת התחדשות – regenerative – וכאשר הוכלאו עכברים ריג'נרטיביים עם עכברים רגילים, צאצאיהם ירשו תכונות ריג'נרטיביות. מעניינת ההיסטוריה של התגלית. העכברים הריג'נרטיביים עכברי MRL הוכלאו כדי לייצר בגופם את מחלת הזאבת לצורך מחקרים בנושא, אך הגורמים לתכונותיהם הריג'נרטיביות עדיין אינה ברורים לחלוטין לחוקרים. החוקרים עכשיו מנסים לזהות את המולקולות הגנטיות שגורמות לעכברים להפוך למתחדשים, ולאחר מכן להנדס גנטית עכברים רגילים באמצעות אותן מולקולות, הודיעה הלן הרבר-כץ, פרופסור להתפתחות מולקולרית ותאית של תאי סרטן במכון וויסטאר, באוניברסיטת פנסילבניה בפילאדלפיה. הרבר-כץ גילתה את העכברים הללו ב1998 באקראי כאשר עבדה עם עכברים שהוכלאו במיוחד כדי ללמוד על מחלות אוטו-אימיוניות – autoimmune . תחילה ניקבה חורים באוזניהם של העכברים המהונדסים גנטית, כדי להבחין ביניהם לבין עכברי קבוצת ביקורת, אך החורים החלימו מבלי להשאיר סימן כלשהו. היא ושותפיה ניסו גם לקצץ את קצות זנבותיהם, פצעו את מוח השדרה, פגעו בעצב האופטי והזיקו לאיברים פנימיים שונים. אך כל הפגיעות האלו שוב החלימו ללא עקבות לפגיעות. כתוצאה מכך שינה המחקר כיוון באופן חד ממחקר מחלות אוטו-אימוניות למחקר רפואה ריג'נרטיבית, רפואת התחדשות. החוקרים החלו להתחקות על הגורמים שהקנו לעכברים את תכונותיהם המתחדשות המדהימות. בשלב זה מתמקד המחקר על שלושה גנים שכבר אותרו, אך החוקרים סבורים שעוד הרבה גנים תורמים ליכולות הריג'נרטיביות. יונקים חסרים כמעט לחלוטין יכולות ריג'נרטיביות, כלומר יכולות לחדש אברים שנקטעו או נהרסו ולכן העכברים הללו הם מדהימים. כאשר היכולות הללו ייושמו על בני אדם, יוכלו בני אדם החפצים בכך לחיות לנצח. "כאשר אותם הגנים האחראים על ההתחדשות בעכברים יאותרו באופן יסודי, נוכל להתחיל לחשוב על שליטה בהם באמצעות תרופות של הנדסה גנטית תחילה ולאחר מכן באמצעות תרפיה גנטית, ולקדם באמצעות כך את ההתחדשות שלנו" אומר אוברי דה גריי, מומחה להארכת תוחלת החיים ועורך הירחון המדעי "ריג'וביניישן ריסרץ".
העכברים הללו הפגינו יכולות ריג'נרטיביות דומות מאוד לאלו של עוברים אנושיים בשליש הראשון, ציין ד"ר סטפאן בדילאק, פרופסור לחקר הניתוח ומנהל המרכז להנדסת רקמות טרום קלינית במכון מאק-גוואן לרפואה ריג'נרטיבית באוניברסיטת פיטסבורג. "אנו מקבלים כאן תובנה ביחס לכושר התחדשות עוברית שבו הצטלקות היא מינימלית והתחדשות רקמות היא מקסימלית" "זהו מודל גדול לבחינת מנגנוני התחדשות ועשיית שימוש במידע זה כדי לבצע סימולציה מאותו הסוג בבני אדם" אמר בדילאק.
הרבר-כץ הציגה מידע חדש בנושא זה בכנס "אסטרטגיות להנדסת מזעור הזיקנה - סנ"ס" בקיימברידג', אנגליה. המטרה של כינוסי סנ"ס, כמו גם של כל יוזמות סנ"ס -שבראשם עומד מומחה הארכת תוחלת החיים אוברי דה גריי היא לקדם את הפיתוח של תרפיות יעילות באמת כדי לדחות ולטפל בזקנה האנושית, לא באמצעות חיפוש גלולת פלא חמקמקה וכוזבת, אלא על ידי טיפול בזקנה כבעיית של הנדסה גנטית תוך כדי טיפול בשינויים המולקולריים והתאיים המצטברים שלבסוף ממיתים אותנו וזיהוי הדרכים להשיג לאחור את אותם השינויים, ועל ידי כך להשיג לאחור את תהליך הזקנה, לרפא את מחלת הזקנה ולהקנות בכך נעורים נצחיים.
Strategies for Engineered Negligible Senescence conference in Cambridge, England


הניצחון ה מדעי על המוות, ומה הלאה?
מבוסס על מסתו של ניק בוסטרום Nick Bostrom יו"ר World Transhumanist Association” פרופסור לחקר העתיד באוניברסיטת קיימברידג' באנגליה. תורגם על ידי עדי ברמן, עריכה לשונית, דוד איש שלום.

עוד ועוד חוקרים הופכים תמימי דעים כי תוספת חיי אדם רדיקאלית היא רק עניין של זמן. הזדקנות היא תהליך ביוכימי ומדענים לומדים כעת כיצד להאט ואף לעצור בעתיד את תהליך ההזדקנות. הביטול המדעי טכנולוגי של תהליך הזדקנות הוא אפשרי.
תוחלת חיי אדם הרבה יותר ארוכה היום מאשר בעבר. לפני אלף שנה היא עמדה על 25 שנים. כיום היא יותר מ- 73 שנים בישראל. תהליך זה התקבל עקב הפחתה של מוות בטרם עת, כמו למשל על-ידי מחלות זיהומיות, ולא עקב האטה של תהליך ההזדקנות עצמו. זה נפלא לרפא מחלות ספציפיות, אך יכולת זאת אינה יורדת לשורש הבעיה. הזדקנות שוחקת את בריאותך ואת כוח חיותך, ולבסוף אתה נעשה תשוש עד כדי כך ששום טיפול בריאותי ותרופות לא יעזרו לך. אם זה לא שבץ היום, זה סרטן מחר.
בדיוק כאשר התחלת לרכוש קורטוב של חכמה וניסיון, ניוון ונסיגה גופנית ונפשית מגיעים , מתישים את האנרגיה שלך ומבזים את האינטלקט שלך. ואז המוות מסתער להנחית את העלבון הסופי. עתה, יש תקווה אמיתית להפסיק זאת; תקווה שהפרק האחרון של כל סיפור חיי אדם אינו צריך להסתיים בדרך זו.
בשנים האחרונות מדענים החלו להבין יותר ויותר את ההתהליכים הביולוגיים המונחים ביסוד הזדקנות. חוקרים מפתחים בימים אלה כלים אשר יעניקו לנו שליטה חסרת-תקדים על תהליכים ביולוגיים בסיסיים ברמות התאים והגנטיקה. כלים אלו מצביעים על התקווה הריאליסטית לתוחלת חיים אנושית מורחבת במידה עצומה והרבה יותר בריאות.
מדענים כבר מחזיקים בתוחלת חיים מורחבות בזנים שונים: בעכברים כבר למעלה מ- 30%. על-ידי שינוי שני גנים בלבד, מדענים אפשרו לתולעי נמטודה להאריך פי שש את תוחלת חייהם הנורמאלית.
מניעת הזדקנות והמוות "הטבעי" בבני-אדם הנה פרויקט מסובך למדי. חכמת האנושות תאלץ לפתור כמה חידות קשות. עם זאת בימים אלה מתפתחים שיטות מחקר וטכנולוגיות חדשניות בעלי עתיד מבטיח.
• תאי גזע. תאי גזע אנושיים – תאים אשר יכולים להתפתח לסוגים שונים של תאים. כיום ניתנים לפיתוח. אפילו במבוגרים יש תאים שמסוגלים לגדול לכמעט כל סוג של תא. זה פותח אפשרויות עצומות לרפואה רג'נרטיבית. ניתן יהיה לגדל תאי עצב חדשים לטיפול במחלות הפרקינסון ואלצהיימר, או דִמנציה (שיטיון) הנגרמת עקב זקנה. איברים כושלים כמו למשל לבבות וכליות יכולים להיות מוחלפים על-ידי איברים הצומחים מחוץ לגוף מתאי הגזע של החולה עצמו, או על ידי הזרקה של תאי גזע כאלו אשר יחליפו בהדרגה איבר חולה כמו לב באיבר צעיר ובריא.

• טלומרז. תאים אינדיבידואלים יכולים להיות "מונצחים" על-ידי חידוש מלאי הטלומרים שלהם (אילו הם מכסים קטנים של DNA היושבים על קצה הכרומוזומים ושומרים עליהם). זה מסיר את הגבלת התא להתחלק עוד ועוד, ולכן, עד מתי הוא יחיה.

• ריפוי גנטי. ריפואי גנטי סומאטי יחדיר גנים מועילים לתאים של מבוגרים. טיפול כזה לא רק שירפא מחלות תורשתיות רבות אך גם ינטרל את השינויים המתרחשים עם הזדקנות.

• ננו-רפואה. כאשר ננו-טכנולוגיה מולקולארית תתפתח ותבשיל יותר, אולי בעוד 20 שנה , יתאפשר ליצור ולתכנת ננו-רובוטים מולקולאריים אשר יוחדרו לגוף ויחדרו לתאים אינדיבידואלים ויתקנו נזק ל- DNA ומבנים ביולוגיים אחרים. ננו-רפואה תעניק לנו לבסוף שליטה גדולה הרבה יותר על התהליך הביוכימי בגופינו. חלוץ הננו-מדיסין בימינו הוא רוברט פרייטס אשר כתב את הספר המקיף nanomedicine אותו ניתן לקרוא באיטנרנט דרך אתר forsight.org
אנשים רבים, במיוחד אלה הדוגלים בעתידנות וטכנולוגיה כגון כ"טרנס-הומניסטים", וה"אקסטרופיאנס" מנסים ללמוד ולחקור כיצד תוחלת חיים מורחבת של רבים ישפיעו חברתית.
עבור האינדיבידואל, פרדיגמת ה"חיים הליניאריים" המסורתיים, בהם נודדים אנשים מחינוך לעבודה, לבידור\פנאי – עלולה להתחלף בפרדיגמת "חיי-מעגל" – בה חינוך, עבודה ופנאי פזורים באופן חוזר במהלך החיים. יהיה זה נורמאלי לבן-50-שנה לחזור לבית-הספר ולבני-70-שנה להתחיל קריירות חדשות. חשבו על תועלת החברה מהאפקט החיובי של הישרדות אנשים עם חכמה מצטברת של 150 שנות חיים, ואת החיוניות המתמדת להביא את החכמה הזאת לפעולה.
קיומם של בני-150-שנה רבים ללא ספק ישנה את החברה במידה רבה. אך בהתחשב בזה שאפילו אם יכולנו לעצור את ההזדקנות היום, עדיין זה היה לוקח שבעים שנה לפני שהיו מספר ניכר של בני-150-שנה. בשבעים שנה הרבה דברים ישתנו. כל בסיסי הטכנולוגיה יהיו שונים בצורה טוטאלית ומתקדמים מעל ומעבר לכל דמיון מאשר כיום. לא ניתן להסתכל על הארכת-חיים בבידוד מפיתוחים אחרים אשר יתרחשו.
נכון שקיים צורך למנוע פיצוץ-אוכלוסין. בכל אופן, בחברות המפותחות טכנולוגית, זו עובדה כי זוגות נוטים להביא פחות ילדים לעולם – למעשה, הקצב הנו נמוך משיעור התמותה. על-ידי הפצת היתרונות של הטכנולוגיה, השכלה, וזכויות נשים לארצות עניות כיום, שיעורי פוריות יצנחו גם שם. זה ברור כבר עכשיו שאנשים מצליחים ומשכילים במידה ניכרת בוחרים להחזיק במשפחות קטנות ולעשות ילדים בשלב מאוחר יותר בחיים.
אם שליטה בצמיחת האוכלוסייה תהפוך להכרחית באמת, נמצא שהגבלת שיעור הלידות החדשות יותר ברת-יישום ומוסרית יותר מאשר הכרחת אנשים שכבר חיים למות. לא יהיה זה אנכי מצידנו להיאחז בחיים ולהפחית את מספר הלידות החדשות. אף אחד אינו מאשים זוג על היותם בלתי מוסריים אם הם החליטו לעשות רק ילד אחד.
סוף-סוף, ואולי בעתיד הלא כ"כ רחוק, יורשינו ילמדו להשתמש במשאבים האינסופיים ביקום מחוץ לפלנטה שלנו. בינתיים, מערך שלם של טכנולוגיה חדישה כבר מספק אמצעים אשר יאפשרו לנו "לנוע בקלילות רבה יותר על-פני הארץ": ייצור יעיל יותר ומזיק מבחינה אקולוגית פחות; אנרגיה וטכנולוגית תובלה הופכים זאת לאפשרי עבור האנושות לחיות בהרמוניה גדולה יותר עם הטבע.
הארכת-חיים לא תגרום נטל של טיפול בריאותי, מפני שהיא תגביר את תוחלת הבריאות של האנשים, לא רק תוסיף כמה שנות חיים במצב של חולי, חולשה וסבל. כאשר בני-80-שנה יחזיקו באותו מבנה גוף וזריזות מנטאלית כמו אנשים בשנות הארבעים לחייהם, הם יהיו בין החברים הפרודוקטיביים ביותר בחברה.
עם תוחלת חיים ארוכה אף יותר, לאנשים יהיה גם אינטרס אישי בעתיד. זה יוביל אותנו למדיניות יותר אחראית וברת קיימא.
לעיתים אנשים אומרים, "לא יהיה זה משעמם לחיות לתמיד?" אך האם יהיה זה יותר מלהיב להיות מת? תחולות חיים אינסופיות, בסופו של דבר – בדומה לתוחלת החיים העכשווית שלנו - יהיו משעממות או מלהיבות בה במידה שאנו נהפוך אותן להיות, לא פחות ולא יותר.
טרנס-הומניסטים מאמינים שלפחות כמה תפקידי מפתח של טבע האדם ניתנים לשינוי. הרבה ממה שאנו מסכימים שאין מנוס ממנו כיום אינו נתון לעד. למשך מספר העשורים הבאים, נפתח כלים טכנולוגיים אשר יאפשרו לאלו המשתוקקים לשנות לפחות חלק מהסגולות הבסיסיות של טבע האדם. כטרנס-הומניסטים אנו רוצים לחיות חיים ממושכים יותר ובריאים יותר, ולהעצים את הקיבולת אינטלקטואלית, אמוציונאלית ופיזית שלנו. האנושות נראית מבחינתנו כמו התחלה מפוארת אך לא המילה האחרונה.
זה לא רלוונטי אם אנחנו אופטימיים או פסימיים. הדרך היחידה לגלות כיצד יראה העולם בעוד מאה שנה היא להיות שם ולחוות בעצמנו. במידה והאנושות תצליח להימנע מלהשמיד את עצמה בתאונה או טרור או אסון צבאי טכנולוגי - - אנשים בעתיד עשויים להסתכל אחורה אל עבר ההווה ולרחם עלינו על שהיינו כל-כך מוגבלים ונתונים לכל-כך הרבה סבל ובריאות לקויה.
להישאר בחיים זה אינסטינקט אנושי טבעי. זהו תנאי מוקדם לכל פעילות אחרת. הארכת-חיים היא בסך הכול התפתחות טבעית של הרפואה - מריפוי מחלות ודחיית ה

#12 Infernity

  • Guest
  • 3,322 posts
  • 11
  • Location:Israel (originally from Amsterdam, Holland)

Posted 05 February 2006 - 01:39 PM

àðé á÷øåá à÷øà àú æä.. ðçîã ìùîåò îîê! çæøú ëáø? áëì àåôï, äôìàôåï ùìé äùúðä îàæ ùðúúé ìê àåúå.

àâá, àðé çåùáú ùòãéó òîåúä îàùø àâåãä, éåúø îöìöì



-Infernity
òãé áøîï


#13 seeker_of_time

  • Guest
  • 17 posts
  • 0

Posted 06 February 2006 - 12:53 PM

äàâåãä ìùáéøú âáåìåú\îçñåîéí ^^?
úîéã àôùø îùäå ôùåè ëîå-"äàøâåï ìçéé ðöç"....

#14 Infernity

  • Guest
  • 3,322 posts
  • 11
  • Location:Israel (originally from Amsterdam, Holland)

Posted 06 February 2006 - 02:46 PM

îîù ìà.. àú âí îøúéò àåúí òí "ðöç", âí îáèéç îùäå áìúé àôùøé, äøé ìà ðéúï ìäâéò ìðöç, åâí ðùîò îùäå çñø äéâéåï èåèàìé. äøàùåï, àéï ìàó àçã îåùâ òì îä àúä îãáø..

-Infernity
òãé áøîï

#15 ilia

  • Guest, Moderator
  • 614 posts
  • 255
  • Location:Israel

Posted 16 February 2006 - 03:11 PM

òãé,
àðé âí çåùá ù"òîåúä" ðùîò äøáä éåúø èåá (äøéùåí éáåà àç"ë àé"ä).

ùìåí, ãåã. èåá ìùîåò îîê.
éùø ëåç òì äçåîø äîöåéï, äúîöéúé åäîòðééï. àåìé ëãàé ìùìåç àú ä÷åáõ ìãø' äéåæ àå ìîøöìå øéðæé

mrinesi@fibertel.com.ar

ëãé ùéòìå àú æä áàúø äòáøé ùì "äàøâåï äèøðñäåîðéñèé äòåìîé"

http://www.transhuma...languages/C126/

îøöìå ëòú îðäì àú øùéîú äúôåöä äéùøàìéú á-WTA

http://www.transhuma...info/wta-israel


àâá îéùäå øåöä ìòùåú îùäå ìáðééú äàúø îùìðå áòáøéú\ òøáéú \øåñéú?

#16 Infernity

  • Guest
  • 3,322 posts
  • 11
  • Location:Israel (originally from Amsterdam, Holland)

Posted 16 February 2006 - 03:36 PM

îä ãòúëí òì äòîåúä ìàøéëåú åàéëåú çééí àå äòîåúä ìàøéëåú çééí áøéàéí ? ðøàä ìé äøàùåï. áëì î÷øä.. àîî, ãåã, ðéñéúé ìéöåø ÷ùø èìôåðé îñôø ôòîéí äçåãù, àê ììà äöìçä..



-Infernity
òãé áøîï


#17 seeker_of_time

  • Guest
  • 17 posts
  • 0

Posted 16 February 2006 - 09:55 PM

äå àäáúé îàåã-"äòîåúä ìàøéëåú åàéëåú çééí", áäçìè ùí îééöâ...ëì äëáåã òãé! [thumb]
òì ëì ôðéí, àðé çåùá ùàðçðå öøéëéí ìòåøø ëàï ÷öú àú çéé äôåøåí; ÷öú éåúø ôòéìåú , ìà ééúëï ùàðçðå ðòñå÷ ø÷ áòðééï îä éäéä äùí, æå àåîðí äúçìä, àáì áëì î÷øä öøéê ìäú÷ãí äìàä....

#18 ilia

  • Guest, Moderator
  • 614 posts
  • 255
  • Location:Israel

Posted 20 February 2006 - 04:56 PM

àåìé àôùø ìäåñéó: "äòîåúä ìàøéëåú åàéëåú çééí, àéîåøèìéæí åèøðñäåîðéæí" – àðçðå ùééëéí ìæøí äàéðèì÷èåàìé äæä åìà öøéê ìèééç. àáì áàîú àðçðå èåçðéí éåúø îãé àú äðåùà. àåìé òãéó ìäúî÷ã áçåîø òöîå.

ì÷çúé ãåâîä îãåã åäçìèúé ìäòìåú ôä àéæùäå úøâåí ùòùéúé òáåø äàúø ùì äîëø ùìé ãø' îéëàì âééèñ (ùåí ÷øáä ìáéì). äåà àéîåøèìéñè îåùáò (àê ìöòøé òåã ìà äöèøó ìàéîéðñè).

Hi, Mike, I am placing a link to your site.

http://www.elysianen...lish/index.html

http://www.elysianen...brew/index.html

äîèøä ùì ääòìàä æå ëãé ìäøáåú áëîåú äçåîø áòáøéú, ëãé ùàðùéí ùéçôùå áâåâì áòáøéú òì "àìîåúéåú" àå "äàøëú çééí" éâéòå ìëàï.
âí òëùéå, àí îçôùéí òì "àìîåúéåú" áòáøéú ãáø øàùåï îâéòéí ìùøùøú äæàú åæä ðôìà. åäðäå äúøâåí
[lol] (ñìéçä òáøéú àúîåì òåìä çãù, äéåí úòåãú æäåú)

ôøåé÷è "àìéæéåí" -- äçéôåù àçø àìîååú

"äòåìí áå àðå çééí îáéê åîáìáì. àðå ùåàôéí ìäáéï àú ôùø äãáøéí ùàðå øåàéí ñáéáðå åùåàìéí: îäå èáò äòåìí? îä î÷åîðå áå? ëéöã äåà ðåöø? ëéöã ðåöøðå àðçðå? îãåò äãáøéí äðí ëôé ùäí?" (ñèéáï äå÷éðâ).

äéåú åéãéòú äòåìí ðøëùú áàéèéåú åçééðå ÷öøéí, îãåò ùìà ðøãåó áëì ëåçðå àçøé çéé ðöç ùáâåó? îãåò ùìà ðåñéó æîï ìçééðå -- ùäåà ëä ðçåõ ëãé ìäâéò ìéãéòú äîöéàåú äîåçìèú? äúçåí áîãòé äøôåàä äîå÷ãù ìîìçîä áäæã÷ðåú ëáø ÷ééí, àó ùðîöà áùìáéå äøàùåðééí.

ëîå ñèéáï äå÷éðâ äîöåèè ìòéì, àðå ùåàôéí ìäáéï àú ôùø äãáøéí, àê ùàìåúéðå ùåðåú áî÷öú îùàìåúéå åäï:

1. îäé äîöéàåú äîåçìèú?
2. äàí éù çééí àçøé äîååú?
3. äàí äàì ÷ééí?
4. äàí ãú äéà ðöéâú äàì òìé àãîåú?

úùåáåú ìùàìåú àìä äéå îåòéìåú îàåã. àí éãòðå àåúï, äééðå éëåìéí ìúëðï áçëîä àú äàñèøèâéä ùì äçééí. éúëï ëé ëáø îöàúí úùåáåú ìùàìåú àìå ìùáéòåú øöåðëí. àôéìå àí äúùåáåú àéðï îùáéòåú øöåï, éúëï ëé äùìîúí àéúï åìà äééúí îòåðéðéí ìäôø àú äôùøä äùáøéøéú àìéä äâòúí. àðå îàîéðéí ùàó òì ôé äîâååï äøçá ùì àîåðåú åãòåú äøååçåú áàðåùåú, àñèøèâéä ÷åì÷èéáéú ìà ø÷ àôùøéú àìà âí ñáéøä åøöåéä: äàñèøèâéä àùø úäéä î÷åáìú òì àúàéñèéí, àâðåñèé÷àéí åàðùéí ãúééí.

áîùê àìôééí ùðä äúçøå áæéøä äàéãéàéú ùúé äù÷ôåú òåìí: àîåðä åúáåðä.
àó àçú îùúéäï àéððä îùáéòä øöåï ãééä. àîåðä îáèéçä çéé òåìí ìàçø äîååú åçéé ùòä îìàé îùîòåú, àê æàú áîçéø ùì ëðéòú äúáåðä ìðáéàéí éåãòé ñåã ääúâìåú äàìåäéú. ìòåîú æàú, úáåðä îåúéøä àåúðå çåôùééí ( äàîðí îùëéìéí ?) àê áúîåøä ãåøùú îàúðå åéúåø òì îèøä åîùîòåú áçééí. ìá èåìñèåé îñëí æàú ëê:

"îöáé äéä àéåí. éãòúé ëé áãøê ùì úáåðä ìà àåëì ìîöåà ãáø îìáã ùìéìú äçééí. ...
åòì ôé àîåðä îñúáø ëé ëãé ìãòú àú îùîòåú äçééí àöèøê ìååúø òì äúáåðä, àåúä äúáåðä ùáùáéìä ðçåöä îùîòåú" (ìá èåìñèåé).

äàí ÷ééîú äù÷ôú òåìí àìèøðèéáéú -- ëæàú ùúëìåì áúåëä çéé ðöç, îùîòåú åîèøä, àê ìà úãøåù îàúðå ìà åéúåø òì äàîåðä åìà åéúåø òì äúáåðä? îäå àåøç äçééí äèåá áéåúø ëàùø éãéòúðå àú äîöéàåú äîåçìèú äéà îåâáìú åìà çã-îùîòéú åúåçìú çééðå ëä ÷öøä?

äéåú åéãéòú äòåìí ð÷ðéú áàéèéåú åçééðå ÷öøéí, îãåò ùìà ðøãåó áëì ëåçðå àçøé çéé ðöç ùáâåó? îãåò ùìà ðåñéó æîï ìçééðå -- ùäåà ëä ðçåõ ëãé ìðñåú åìäâéò ìéãéòú äîöéàåú äîåçìèú? äúçåí áîãòé äøôåàä äòåñ÷ áîìçîä áäæã÷ðåú ëáø ÷ééí, àó
ùðîöà áùìáéå äøàùåðééí.

äàåôöéä ùì äàøëú çééí, ùìà ìãáø òì àìîååú, úòðé÷ ìàðùéí ãúééí éåúø æîï ëãé ìùôø àú îéãåúéäí åìòáåã àú ä' áòåìí äæä. àâðåñèé÷àéí éåëìå ìäîùéê åìöôåú ìéãéòä îùåôøú. åàúéàéñèéí ìà îôñéãéí áëê ãáø. ø÷ ùåðàé àãí éçøãå îôøñô÷èéáä ëæàú. äàñèøèâéä ùì äàøëú çééí î÷ñéîìéú îàçãú àú äàéðèøñéí ùì àúéàéñèéí, àâðåñèééí, åàðùéí ãúééí åîåáéìä àåúí ìîèøä îùåúôú. àñèøèâéä ëæàú òùåéä ìäååú îôðä àãéø òåã áçééðå.

àðà çùáå òì äîùôè äáà:

àí áòúéã òùåééí îãò åøôåàä ìäú÷ãí òã ëãé äéëåìú ìäàøéê áàåôï îùîòåúé àú çéé äàãí, äøé äàðùåú öøéëä ìä÷ãéù àú ëì îùàáéä åîàîöéä ìäùâú îèøä æå, äçì îòëùéå.

àìó. äàí éú÷ãí àé-ôòí äîãò òã ëãé äéëåìú ùì äàøëú çééí îùîòåúéú? äúùåáä äñáéøä áéåúø ìùàìä æàú äéà ëï, àé-ôòí æä é÷øä. åáëì æàú, "äàé-ôòí" éëåì ìäéåú áòåã àìôé ùðéí. ëéöã æä éåòéì ìðå, ëéöã éúøåí ìîåèéáöéä ùìðå ëàï åòëùéå?
àøé÷ ãø÷ñìø, àçã îçìåöé äððå-èëðåìåâéä, ñáåø ëé èëðåìåâééú äàøëú äçééí òùåéä ìäéåú áéãéðå áùìåùéí äùðéí ä÷øåáåú:

"úàøå ìòöîëí àãí ùäåà ëéåí áï ùìåùéí. áòåã ùìåùéí ùðä áéåèëðåìåâéä úâéò ìäéùâéí àãéøéí, åäåà éäéä àæ ø÷ áï ùéùéí. ðúåðéí ñèèéñèééí, ùìà ìå÷çéí áçùáåï àú ääúôúçåú äòúéãéú ùì äøôåàä, îøàéí ëé àîøé÷àé îîåöò áï ùìåùéí éëåì ìöôåú
ìçéåú òåã çîéùéí ùðä, ëìåîø òã ùðåú äùìåùéí äîàåçøåú ùì äîàä òùøéí åàçú. ì÷øàú ùðåú 2030 äéùâéí ãé ùâøúééí áøôåàä (ëâåï àìä ùîåùâéí ëòú áðéñåéí ááòìé çééí) éåñéôå ùðéí åàåìé òùøåú ùðéí ìúåçìú äçééí ùì áðé àãí. òöí äåôòú èëðåìåâééú äøôøöéä\úé÷åï úåê úàé éåñéó ëîä òùøåú ùðéí ùì çééí. á÷éöåø, äøôåàä ùì ùðåú 2010, 2020 å2030 úàôùø ìàéù áï äùìåùéí ìäîùéê åìçéåú òã ùðåú 2040 åàôéìå 2050. åàæ, àí ìà îå÷ãí éåúø, äú÷ãîåú äøôåàä úàôùø äùáú ðòåøéí. àé ìëê, àìä îàúðå ùäí ëéåí áðé ôçåú îùìåùéí (åéúëï âí àðùéí îáåâøéí äøáä éåúø) éëåìéí ìöôåú ëé äøôåàä úðöç àú äæã÷ðåúí åúåáéì àåúí ìòéãï çãù ùì úé÷åï úåê úàé, áøéàåú, åúåçìú çééí áìúé îåâáìú" (àøé÷ ãø÷ñìø).

ðùúãì ìäøàåú ëé ìàðùéí äçééí ëéåí ñéëåé ñáéø ìçéåú òéãï åòéãðéí.

. äàí äùàéôä ìàìîååú îôøä àéæùäå çå÷ ÷éåîé áñéñé? ãäééðå äàí ëãé ìäéåú áðé àãí àðå çééáéí ìîåú? âøàìã âøåîï îúééçñ ìðåùà ùì "îååú ëçì÷ ùì îòâì äçééí äèáòé

"ëì çñéã ùì äàøëú çééí äéä öøéê ìäúîåãã òí äòåáãä ëé øåá äùéèåú äôéìåñåôéåú, äîãòéåú åäãúéåú ðåèåú ì÷áì æ÷ðä åîååú ëúåôòåú áìúé ðîðòåú, åîðñåú ìúú äñáøéí åöéãå÷éí îñô÷éí ì÷éåîï ùì äúåôòåú äìà ðòéîåú äììå. äñáøéí àìä âøîå ìàîåðä ëé äæã÷ðåú åîååú äëøçééí åàôéìå îåòéìéí ìôøè åìëìì äàðåùåú, åìëï éäéä èéôùé ìðñåú ìäàøéê àú äçééí. î÷ãîä ãðä äúåîëéí áäàøëú äçééí äéå öøéëéí ìäéìçí ðâã
ääùôòä äîùú÷ú ùì äâéùä äñúâìðéú, äôñéáéú, åäååúøðéú äæå" (âøàìã âøåîï).

éúø òì ëï:

"àçú äúëåðåú äîùåðåú ùì ñðâåøééú äîååú äéà äøâù äçæ÷ äîúìååä àì ä÷å äîçùáúé äæä. îùåí îä, ëàùø àãí îçìéè ùäàøëú çééí äéà áìúé àôùøéú, äåà âí îâéòä ìîñ÷ðä (ìâîøé ìà äëøçéú) ëé äàøëú äçééí äéà âí ìà øöåéä. ëãàé ìöééï ëé ìòúéí øçå÷åú îàåã ðàîøú äèòðä äôùåèä ëé ðëåï ìøâò æä ìà ðéúï ìðöç àú äæ÷ðä åäîååú -- ëîòè úîéã èòðä ëæàú îåôéòä á÷åðè÷ñè ùì ñðâåøééú äîååú. äöäøú äòåáãä äåôëú ìîøëæ ùì îàøâ ùéôåèéí àúééí åàñúèééí äîñååéí àú ääçìèä äî÷åøéú.
àé-àìå ôñéëåìåâéí åôñéëéàèøéí ñáåøéí ëé äîååú ìà îòñé÷ àðùéí "ðåøîìééí"(?) åàðùéí "ùäñúâìå äéèá"(?). åáëì æàú, îñúáø ëé áòøê áâéì çîù îúøçù äîùáø äôñéëåìåâé äòé÷øé ä÷ùåø ìúôéñú äîååú, åìàçø îëï îçùáåú ëàìä ðòìîåú îï äúåãòä áâéìéí áéï úùò ìùúéí òùøä, ëðøàä áùì äìçõ äçáøúé åäúøáåúé äîåôòì ðâã áéèåééí ùì ëòñ àå ôçã îôðé äîååú. áä÷ùø æä çùåá ìöééï àú äúåôòä äôñéëåìåâéú ùì "ãéñåððñ ÷åâðéèéáé" äîúáèàú áëê ùëàùø àãí î÷áì äçìèä ìà ðåçä äðåâãú àú ùàéôåúéå äôðéîéåú, àãí ëæä ðåèä áàåôï úú-îåãò ìùðåú àú ãòåúéå åàîåðåúéå òì îðú ìäåëéç ìòöîå àú äðëåðåú åä"äâéåðéåú" ùì ääçìèä ù÷éáì" (âøàì ã âøåîï).

äùåòì äàâãé äîôåøñí ùìà éëì ìäâéò ìòðáéí ðéçí àú òöîå áèòðä ëé äí îîéìà
"çîåöéí".

àí úåçìú çééí áìúé îåâáìú äéà àôùøéú, äàí ìà éäéä ðáåï ìôòåì áçøéöåú ìäâùîú îèøä æå? éù ø÷ ãøê àçú ìãòú: ìôòåì. îä éëåì ìäéåú éåúø îìà îùîòåú îàùø ìä÷ãéù àú çééðå ìäùâú çëîä îøáéú?-- ìðñåú ìäáéï àú ôùø ä÷éåí àå áãåîä ìàì ìéöåø òáåø òöîðå îùîòåú åîèøä. àðçðå ôùåè ìà ðåëì ìòùåú æàú ììà äàøëä îùîòåúéú ùì çééðå.

àéæå àñèøèâéä çìåôéú éëåìä ìäéåú ìðå àí àðçðå îòãéôéí çééí îôðé äîååú, åàí øåöéí ìååãà àú àîéúåú äù÷ôú òåìîðå? äòãôä ëæàú àéððä îåáðú îàìéä. ìé÷åééí çáøúééí åàéùééí øáéí ðåáòéí îäðéäéìéæí äøååç áúøáåú äîòøáéú åáúøáåéåú îú÷ãîåú àçøåú.

"äàîåðåú åäãòåú ùìðå òì èéá äîöéàåú îòöáåú àú äáðúðå àú äðëåï åäìà ðëåï, äèåá åäøò. åìàåø äáðúðå àú äèåá åäøò îòåöáú äúðäâåúðå, åìà ø÷ áúçåí äôøèé åäëìëìé. åìëï,øçå÷ îìäéåú áìúé øìååðèéåú, äàîåðåú äîèôéæéåú ùìðå äï äâåøí ä÷åáò äòé÷øé áëì îòùéðå" (àìãåñ äà÷ñìé).

ìäìï ñ÷éøä\ñ÷éöä ëììéú øàùåðéú ùì àñèøèâéä àôùøéú. àñèøèâéä ëæàú îåëøçä ìäéåú ÷åì÷èéáéú, äéà îöøéëä îùàáéí ëìëìééí øáéí, îùéîä ëæàú àéððä áëåçå ùì àéù àçã. äàñèøèâéä äàôùøéú ðãåðä áéúø ôéøåè áôø÷ 6 "àñèøèâéä åñéëåí".

àðçðå ôåòìéí ìäâùîú àìîååú ôéæé òì éãé:

1. äù÷òåú îñéáéåú áîç÷ø äøôåàé äøìååðèé åáúùúéåú äøìååðèéåú.

2. äâãìä ãøîúéú ùì ääåï äðçåõ ìäù÷òåú äð"ì òì éãé:
2à. ùéîåù áîùàáéí öáàééí åëìëìééí áîèøä ìäúçáø ìîùàá äàåìèéîèéáé: äùëì ùì áðé àãí, ùì îéìéàøãé áðé àãí äìëåãéí áîùèøéí ñåöéàìéñèééí, èåèìéèøééí, àåìéâøëééí å\àå îùèøéí îåùçúéí àçøéí.
ëãé ìäúçáø ìîùàá äòöåí äæä ðçåöéí ø÷ ùìèåï äçå÷, çåôù ëìëìé åùìèéä îîùìúéú îåâáìú.
2á. äù÷òåú îñéáéåú áôéúåç èëðåìåâééú äîéæåâ äâøòéðé. äàðøâéä äáìúé îåâáìú "úúãì÷" àú äàðåùåú áãøëä àì äòåùø äáìúé îåâáì.

3. äù÷òåú îñéáéåú áôéúåç úùúéåú áîàãéí. ôøñô÷èéáä ëæàú úàôùø âéååï äù÷òåú ìèååç àøåê åúîðò ñèâðöéä ùì äîòøëú äôåìéèéú. ëéáåù äòåìí äçãù åääøôú÷ðåú äçéåðéú ëì ëê ìáðé àãí éîøéöå àú äòåìí äéùï åéùéáå ìå ðòåøéí.

àãí äåà äéöåø äçé äéçéã àùø îåãò ìäéåúå áï úîåúä. éãéòä æå äéà òé÷øåï îðçä ùì ÷éåîðå. àí äòåìí äáà ìà ÷ééí, åëàùø äîöéàåú äéà ùì æ÷ðä áìúé ðîðòú, îçìåú åîååú ùì çáøéðå, áðé îùôçúðå åùì òöîðå àðå, ëàùø äçééí äí úàèøåï àáñåøã ììà îèøä åîùîòåú ðéëøú -- áîöéàåú ëæàú úëìéú çéé äôøè ìà ðøàéú âãåìä áîéåçã.
àí àéï ãáø îòáø ìëê, äøé ÷éåí äàãí äåà áäëøç èøâé.
áðé àãí äí çåìééú áéðéí áùøùøú äàáåìåöéä: àðçðå éëåìéí ìäéãøãø òí äæîï ìøîä ùì çéåú àùø ìà æ÷å÷åú ìîùîòåú åîèøä àå ìäúôúç åìùìåè áèáò, ìîöåà àú àìåäéí àå áòöîðå ìäôåê ìàìéí, ìîöåà îùîòåú àå ìáøåà àåúä éù îàéï. ðéäéìéæí, øåò, ééàåù åîååú äí ùîåú ùåðéí ìàåúä äîôìöú. äâéò æîï ìäëøéæ îìçîä òì äàåéá äòúé÷.

äàñèøèâéä ä÷åì÷èéáéú äîåöòú äéà àåôèéîéú, ìà ôçåú ñáéøä îëì àñèøèâéä àçøú, äéà îùøúú àú äàéðèøñéí äáñéñééí äîùåúôéí ùì áðé àãí, îàçãú àðùéí åîàôùøú òúéã çéåáé éåúø. äéà øåúîú àú äàâøñéáéåú äèáåòä áðå ìùøåú äçééí åäàðåùéåú.
ëàùø ÷åáòéí àú òøëä ùì äàñèøèâéä äîåöòú, éù ìäùååú àåúä òí äàìèøðèéáåú ä÷ééîåú. äàìèøðèéáåú äàåôèéîéåú ãåøùåú àîåðä åìôòîéí ãçééú äúáåðä. äàìèøðèéáåú äôñéîéåú îá÷ùåú îàúðå ìäùìéí òí äëçãä áìúé ðîðòú åìååúø òì äùàéôä ìãòú àú äîöéàåú äîåçìèú. äàñèøèâéä äîåöòú àéððä ãåøùú ååéúåø òì
äàîåðä åìà ååéúåø òì äúáåðä.

"àí ÷ùä ìê, úðñä ìäâéò àì äáìúé àôùøé. äîéìä äéååðéú ìùàéôä ëæàú äéà "ôåúåñ". áãáøé éîéå ùì àìëñðãø îå÷ãåï äéà îúàøú àú ùàéôúå ìãáøéí ìà éãåòéí, øçå÷éí åìà ðéúðéí ëòú ìäùâä. îéìä æàú ìà ðàîøä áðåâò ìàó àéù àçø áäéñèåøéä.
"ôåúåñ", áîåáï äæä, äéà úëåðä ééçåãéú ìàìëñðãø äâãåì" (ôéèø âøéï).

àìîååú äåà äâáéò ä÷ãåù, äîèøä äàåìèéîèéáéú ùì äçééí. ôåúåñ äéà äãøê äéçéãä ìäâéò àì äîèøä äæàú.
òöí ääúòðééðåú áðåùà - éù áëåçä ëãé ìçåìì àú äùéðåé äîéåçì.
æä éëåì ì÷øåú áòæøúëí åáòæøúí ùì àðùéí àçøéí äîçåáøéí àì äøùú –
ëòåøëéí, ùåúôéí ìëúéáä, çå÷øéí, î÷ãîéí, àå ôùåè úåîëéí.

#19 alex83

  • Guest
  • 119 posts
  • 1
  • Location:Israel

Posted 25 February 2006 - 10:57 PM



,äé àéìéä

.áðééú àúø äéà øòéåï èåá. àðé àùîç ìòæåø

.àðé îöéò ìá÷ù îáøåñ î÷åí áàúø ä÷ééí åìðñåú. àí éúòåøø äöåøê ðéúï éäéä ì÷ðåú ëúåáú îùìðå

.(äåñôúé ÷éùåø ìàúø ùì îéëàì ìùøùåø ä÷éùåøéí (áòáøéú åáøåñéú


Edited by alex83, 26 February 2006 - 12:42 PM.


#20 Infernity

  • Guest
  • 3,322 posts
  • 11
  • Location:Israel (originally from Amsterdam, Holland)

Posted 26 February 2006 - 04:21 PM

àä îöèòøú ùìà äâáúé òã ëä, ùëçúé ìò÷åá àçøé æä åìà ùîúé ìá ìúâåáåú äçãùåú âøø. áëì àåôï, äîî àðé éëåìä ìòöá ìåâå àå îùäå òí äùí


äòîåúä ìàøéëåú åàéëåú çééí
àéîåøèìéæí åèøðñäåîðéæí


îöåééï! ãåã åàéìéä!

âéì, àéï èòí ìúô÷ã áôåøåí ñúí åìæáì ôä, îãáøéí, ëùéù îä ìäâéã... îðñéí àúä éåãò ;)



-Infernity
òãé áøîï


#21 Infernity

  • Guest
  • 3,322 posts
  • 11
  • Location:Israel (originally from Amsterdam, Holland)

Posted 26 February 2006 - 04:53 PM

ççç àå÷éé, ñúí éùáúé ëîä ã÷åú, àîî îùåí îä ä"ì" îúò÷ùú ìäòìí, àáì ìà éäéä àúâøé îéãé ìñãø àú æä, àáì áëì àåôï, æø÷å ëéååðéí, îä àðé òåùä.


-Infernity
òãé áøîï

Attached Files



#22 liorrh

  • Topic Starter
  • Guest, F@H
  • 388 posts
  • -1

Posted 27 February 2006 - 12:23 AM

âéì, àéï èòí ìúô÷ã áôåøåí ñúí åìæáì ôä, îãáøéí, ëùéù îä ìäâéã... îðñéí àúä éåãò ;)


ôé àéæä ëáãä ðäééú
:) [glasses]
çáì"æ.



#23 Infernity

  • Guest
  • 3,322 posts
  • 11
  • Location:Israel (originally from Amsterdam, Holland)

Posted 27 February 2006 - 04:45 AM

come on... ^^

-Infernity

#24 liorrh

  • Topic Starter
  • Guest, F@H
  • 388 posts
  • -1

Posted 27 February 2006 - 11:18 AM

ç'áøä îëéååï ùääðäìä ôä ìà éëåìä ì÷øåà òáøéú àæ àðé àëúåá àú äæ ôä. àðé ôåøù îàéîéðñè åîëì ä÷èò äæä áâìì îä ù÷åøä òí àãí åìééó îéøàæ'. æä àéëùäåà îàîú àú äçùùåú ùìé ìâáé àéæä ñåâ ùì àðùéí éäéå áî÷åí ëîå àéîéðñè. çì÷í èåáéí åçì÷í éëåìéí ìäéåú øòéí îàåã, àí îúåê èéôùåú åàí îúåê àâåàéñèéåú. åæä ìà ãéåï ôéìåñåôé áëìì.

#25 ilia

  • Guest, Moderator
  • 614 posts
  • 255
  • Location:Israel

Posted 27 February 2006 - 03:53 PM

ëì äëáåã òì äìåâå, òãé!

àðé îöéò ìá÷ù îáøåñ î÷åí áàúø ä÷ééí åìðñåú


äéé, àìëñ
æä øòéåï áëìì ìà øò.
éù ëéåí àúø ðôøã ìñðéó äâøîðé ùì àéîéðñè
òí ÷éùåøéí ìàúø äøàùé åìôåøåîéí.

www.imminst.de

àôùø àåìé ìòùåú àçã ëæä âí ìñðéó äéùøàìé
Imminst.co.il
àå îùäå îäñåâ äæä. åæä éäéä àúø äáéú ùìðå ìòú òúä.

àéï ìé îåùâ àéê òåùéí àú æä èëðéú.


ìéàåø, îöèòø ìùîåò òì ôøéùúê. éëåìú àåìé ìúøåí îùäå.
ääëììåú ùìê ìâáé "ñåâ äàðùéí áúåê äàéîéðñè" îâåçëåú ìâîøé.
àðé îàîéï ëé äçáøéí áàéîéðñè äí àéãéàìéñèéí åàåäáé àãí áàåôï éåöà îéï äëìì, äîðñéí ì÷ãí ðåùà ùäí îàîéðéí áå ëèåá îåçìè.
ìà áãéå÷ ò÷áúé îä ÷øä òí àãí. àáì àó àçã ìà îìàê åéù åéëåçéí áéï àðùéí – åàí öéôéú ìîùäå àçø – àæ àðé ìà éåãò àéôä àúä çéé. ùåá îöèòø ìùîåò òì ôøéùúê åáäöìçä!

#26 Infernity

  • Guest
  • 3,322 posts
  • 11
  • Location:Israel (originally from Amsterdam, Holland)

Posted 27 February 2006 - 05:57 PM

ç'áøä îëéååï ùääðäìä ôä ìà éëåìä ì÷øåà òáøéú àæ àðé àëúåá àú äæ ôä. àðé ôåøù îàéîéðñè åîëì ä÷èò äæä áâìì îä ù÷åøä òí àãí åìééó îéøàæ'. æä àéëùäåà îàîú àú äçùùåú ùìé ìâáé àéæä ñåâ ùì àðùéí éäéå áî÷åí ëîå àéîéðñè. çì÷í èåáéí åçì÷í éëåìéí ìäéåú øòéí îàåã, àí îúåê èéôùåú åàí îúåê àâåàéñèéåú. åæä ìà ãéåï ôéìåñåôé áëìì.

àúä îä?!?!?!??!?!!¬!"£$%^&*()_+
ìéàåø, æä îîù îâåçê, æä îä ùîðéò àåúê ìôøåù? æä ìà ÷öú àáñåøã? áçééê, àúä ìà éëåì ìöôåú ùëåìí ôä éäéå àðùéí èåáéí, æä îîù ìà àîåø ìâòú ìê.... àðé îá÷ùú îîê ìù÷åì ùåá............. àðé ðäééúé ëáãä?


äîî, úåãä àéìéä. àîî, æä éëåì ìäéåú øòéåï èåá, ø÷ ãåøù ìà îòè òáåãä


-Infernity
òãé áøîï

#27 seeker_of_time

  • Guest
  • 17 posts
  • 0

Posted 27 February 2006 - 10:10 PM

ç'áøä îëéååï ùääðäìä ôä ìà éëåìä ì÷øåà òáøéú àæ àðé àëúåá àú äæ ôä. àðé ôåøù îàéîéðñè åîëì ä÷èò äæä áâìì îä ù÷åøä òí àãí åìééó îéøàæ'. æä àéëùäåà îàîú àú äçùùåú ùìé ìâáé àéæä ñåâ ùì àðùéí éäéå áî÷åí ëîå àéîéðñè. çì÷í èåáéí åçì÷í éëåìéí ìäéåú øòéí îàåã, àí îúåê èéôùåú åàí îúåê àâåàéñèéåú. åæä ìà ãéåï ôéìåñåôé áëìì.



ìéàåø àðé î÷ååä ùàúä òåã áà ìá÷ø ôä....áëì î÷øä , æä ðåùà îòðééï åàðé îöéò ùëï ðãáø òìéå.
àðé ìà áèåç ìîä ìéàåø äúëååï, åàùîç ìãòú áãéå÷ áîä îãåáø.....îîéìà îìáã îöéàú ìåâå àéï ëàï äøáä úðåòä. [sfty]

#28 Blablaman

  • Guest
  • 39 posts
  • 0
  • Location:Israel

Posted 04 March 2006 - 11:26 AM

òì îä àúí îãáøéí?

#29 Infernity

  • Guest
  • 3,322 posts
  • 11
  • Location:Israel (originally from Amsterdam, Holland)

Posted 05 March 2006 - 08:05 AM

òì îä àúí îãáøéí?

ôòí äáàä úáåà ìôâéùä :)

ñúí, áëì î÷øä, îðñéí ìä÷éí òîåúä éùøàìéú ìëì äãáø äæä, îçôùéí ùí åìåâå. åìéàåø ôøù îäôåøåí ôä áâìì ñéôåø ùàðé ìà îîìéöä ìê ìäëðñ àìéå.

-Infernity

#30 Blablaman

  • Guest
  • 39 posts
  • 0
  • Location:Israel

Posted 05 March 2006 - 10:34 AM

äúëååðúé ì÷èò ùì ìéàåø, ìà ìðåùà ùì äùøùåø. åàéê àôùø ìäéåú îòåãëï áîä ùäåìê ôä áìé ìäéëðñ ìñéôåøéí ëì ëê îùîòåúééí ùâåøîéí ìàðùéí ìôøåù? àéôä ëì äàéøåòéí ÷åøéí ùàðé ëì äæîï îôñôñ àåúí , áfull members forum?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users