• Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google      Sign In    
  • Create Account
  LongeCity
              Advocacy & Research for Unlimited Lifespans


Adverts help to support the work of this non-profit organisation. To go ad-free join as a Member.


Photo
- - - - -

Non-profit organisatie tegen veroudering


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 s123

  • Director
  • 1,347 posts
  • 1,053
  • Location:Belgium

Posted 04 October 2008 - 09:57 AM


Op de tweede dag van dr. de Grey's bezoek aan België was er een ronde tafel om te bespreken hoe we het gevecht tegen veroudering in België konden aanwakkeren. Ik had al reeds een paar maand geleden voorgesteld om een non-profit organisatie op te richten. Ik kreeg spijtig genoeg weinig reacties. Op deze ronde tafel was echter iedereen die aanwezig was het zeer snel eens dat dit een goed idee is. De impuls was zelf zo hevig dat we direct een datum voor een volgende bijeenkomst hebben vastgelegd. Deze al doorgaan op 1 november om 1 uur in "A la mort subite" (café in Brussel waar de ronde tafel ook was).

Het doel van deze organisatie is om regelmatig lezingen te organiseren over levensverlenging en om levensverlenging meer bekend te maken bij de mensen via een website, verhoogde media aandacht,... Matthew Lake is reeds geïntereseerd om naar België te komen om over CR te spreken. En ook dr. de Grey wilt zeker nog eens terugkomen naar België.

Ook mensen van buiten België zijn welkom om de organisatie te helpen.

Edited by s123, 04 October 2008 - 09:58 AM.


#2 JediMasterLucia

  • Guest
  • 708 posts
  • 221
  • Location:Everywhere and Nowhere on the WWW, The Netherlands

Posted 05 October 2008 - 07:54 PM

zoals ik vorige week al zei, als je hulp nodig heb voor een website, weet je mij te vinden ;)

#3 Voloscire

  • Guest
  • 3 posts
  • 0
  • Location:The World

Posted 23 October 2008 - 02:13 PM

Zoals je al weet Sven, bied ik mijn hulp ook aan indien je dat nodig hebt.

Mijn plan is om in november ook naar België te komen, maar ik moet het nog even plannen wat betreft tijd en vervoer.

Ik hoor nog wel van je,

Nick

sponsored ad

  • Advert



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users