• Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google      Sign In    
  • Create Account
  LongeCity
              Advocacy & Research for Unlimited Lifespans


Adverts help to support the work of this non-profit organisation. To go ad-free join as a Member.


Photo
- - - - -

Iemand interesse in het samen kopen van DNA kit van www.23andme


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 drmz

  • Guest
  • 574 posts
  • 10
  • Location:netherlands

Posted 22 February 2009 - 06:21 PM


Bij 23andme geven ze $50 dollar korting wanneer 2 dna kits besteld worden.Misschien kunnen we meer mensen bij elkaar krijgen en een hogere korting afdingen (richting $100), totale kosten (exclusief verzendkosten) zouden dan $299 dollar zijn (+-220 euro). Ik denk dat die prijs wel mogelijk is.

Iemand interesse ?

#2 Brainbox

  • Member
  • 2,860 posts
  • 743
  • Location:Netherlands
  • NO

Posted 22 February 2009 - 07:44 PM

Ik had meegedaan ware het niet dat ik eind vorig jaar al een kit heb gekocht. Ivm. groot succes duurt het inmiddels wel al 10 weken voordat je het resultaat binnenkrijgt. Ik zit nog steeds te wachten.....

#3 Hendrik

  • Guest
  • 2 posts
  • 0

Posted 08 January 2010 - 08:18 PM

Ik had meegedaan ware het niet dat ik eind vorig jaar al een kit heb gekocht. Ivm. groot succes duurt het inmiddels wel al 10 weken voordat je het resultaat binnenkrijgt. Ik zit nog steeds te wachten.....


Geachte 'Brainbox',

Ik ben een onderzoeker van het VUmc en ben op zoek naar mensen die me willen/kunnen vertellen over hun ervaringen met een DNA analyse van 23andme of andere bedrijven. Zou u mij willen vertellen over uw ervaringen? Kent u wellicht anderen die mij over hun ervaringen kunnen vertellen?

Dank en groet,

Eric Vermeulen

sponsored ad

  • Advert

#4 Hendrik

  • Guest
  • 2 posts
  • 0

Posted 08 January 2010 - 08:21 PM

Bij 23andme geven ze $50 dollar korting wanneer 2 dna kits besteld worden.Misschien kunnen we meer mensen bij elkaar krijgen en een hogere korting afdingen (richting $100), totale kosten (exclusief verzendkosten) zouden dan $299 dollar zijn (+-220 euro). Ik denk dat die prijs wel mogelijk is.

Iemand interesse ?


Geachte 'drmz',

Ik ben een onderzoeker van het VUmc te Amsterdam en ben op zoek naar mensen die mij willen/kunnen vertellen over hun ervaringen met DNA analyses via bedrijven als 23andme. Indien u al een kit besteld hebt, zou u mij over uw ervaringen willen vertellen?
Indien u anderen kent die ervaring hebben.....

Dank en groet,

Eric Vermeulen




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users